Taka jaka jestem.

17:27



To nie ja jestem tym gorszym dniem.

To nie ja jestem moją słabością. To nie ja jestem moim błędem. To nie ja jestem moją relacją.

To że mam w życiu słabe chwile, że w pewnych kwestiach sobie nie radzę, nie oznacza, że jestem słaba i nieporadna. Choć popełniam błędy - nie jestem porażką. Choć nie zawsze potrafię o siebie zawalczyć - nie jestem nic nie warta.


Nie jestem złą matką. Nie jestem złą córką. Nie jestem złą żoną. Nie jestem złym człowiekiem.

Jestem dobra. Jestem wartościowa.

Taka jaka jestem.

Oczywiście - nie chcę stać w miejscu. Nie chcę popełniać wciąż tych samych błędów, szczególnie tych, które krzywdzą mnie lub innych. Nie chcę trwać przy złych wyborach. Nie chcę zachowywać się w sposób destrukcyjny.

Ale żeby dokonać zmiany, potrzebuję najpierw zrozumieć, kim jestem. Dopuścić do siebie, że moja wartość jest niezmienna, bez względu na moje postępowanie, bez względu na moją sytuację, bez względu na okoliczności.

Odbudować a może zbudować od postaw poczucie własnej wartości.

Jakże to trudne.

I tocząc te zmagania z samą sobą, wciąż staję przed moim dzieckiem w chwilach jego słabości.

Jesteś niedobry, niegrzeczny, brzydki, zły...

Nie!

Zachowałeś się w sposób niewłaściwy. Raz, drugi, piętnasty. Ale to nie określa Ciebie, jako człowieka. To świadczy tylko o tym, że z czymś sobie nie radzisz.

Nie podoba mi się, jak się zachowałeś. Ale wciąż jesteś dla mnie wartościowy. Jesteś dobry taki, jaki jesteś.

I nic tego nie zmieni.

_______________

* Grafika pochodzi z https://www.facebook.com/KURArysunki

You Might Also Like

0 komentarze

Fejvorki

Fejsik

Insta

Instagram