PS Dlaczego Trochę Fajna?

22:33


Zaczęłam wczoraj z grubej rury, a nie zdążyłam się przywitac. A więc: Witajcie! Aż ciśnie się na usta: "Witajcie! Cześc i czołem! Pytacie, skąd się wziąłem?"

A więc od początku. 24 listopada 2015 roku zostałam mamą. Mamą Dobrochny, ściśle rzecz ujmując. To, zdaje się, wyczerpuje w pełni temat ostatniego członu nazwy bloga. Dlaczego jednak trochę fajną? Nie to, że jestem tak przesadnie  skromna, kokietuję, czy brak mi wiary w siebie. Wręcz przeciwnie.

Wszystko zaczęło się kilka lat temu, gdy TFM pracowała jeszcze w przedszkolu…

Wyobraźcie sobie: 4-letni blond chłopiec o wyglądzie rezolutnego łobuza zagaduje niezwykle atrakcyjną panią, odwiedzającą akurat jego przedszkole. "A wie pani, ja się interesuję strażą pożarną. Wiem o pracy straży pożarnej wszystko. Mój dziadek jest strażakiem. Ja też w przyszłości zostanę strażakiem. Mam nawet w domu prawdziwą prądownicę szybkiego natarcia…" Pani (prywatnie szwagierka Trochę Fajnej Mamy - M.) z uśmiechem dyskutuje z Frankiem, gdy na chwilę jej uwagę przyciąga stojąca obok dziewczynka. M. odwraca na kilkanaście sekund wzrok, by odpowiedzieć dziewczynce. I teraz pora na moment kulminacyjny: Do uszu wszystkich zgromadzonych dociera zachrypnięty głos Franka: "Trochę żółte zęby!". Zaskoczona M. spogląda w stronę chłopca i pyta: "Ale czyje?". Nasze oczy skupione są na Franku. Ten, nie patrząc zupełnie na M., wykonuje jedynie ruch palcem wskazującym w jej kierunku.

Cięcie.

Niektórzy latami studiują, jak skutecznie skupiać uwagę odbiorców. Franek miał to opanowane do perfekcji w wieku 4 lat. Postanowiliśmy skorzystać z jego wiedzy.

Kiedy więc powstał pomysł na bloga, na którym prezentowane będą prace plastyczne wykonane przez Franka i jego kolegów, nazwa pojawiła się sama: Trochę Fajne Dzieci. Pewne było, że nie pozostanie niezauważona.


Dalszy ciąg był już dość oczywisty. Kiedy R. zaczynał przygodę z fotografią, powstał Trochę Fajny Fotograf. Wczoraj przywitała Was Trochę Fajna Mama. A kto wie? Może w przyszłości na łamach Internetu pojawi się również Trochę Fajny Tata?

You Might Also Like

0 komentarze

Fejvorki

Fejsik

Insta

Instagram