Imię! Nazwisko! Waga?!

20:53



Zazwyczaj, kiedy trafię na coś fajnego w Internecie, biegnę z tym do TFT, a on kiwa głową i mówi: "Zrobimy takie". Teraz to już się nawet nauczyłam, że nie pytam, czy kupimy, tylko czy da się zrobić :D No bo po co mieć fajne, skoro można mieć Trochę Fajne?

Nad metryczką też już myślałam. Przecież nie raz bawiliśmy się w grafiki - tu jakieś tło, tam fajna czcionka, programik graficzny i już. Pewnie myślałabym nad tym do tej pory, bo niby proste, ale znaleźć czas na przejrzenie stocków, dobranie czcionek, skomponowanie... A jeszcze przecież tyle innych projektów dzieciowych w realizacji! (Nie mogę się doczekać, aż Wam o wszystkich opowiem!)

Na szczęście zanim zatonęłam w poszukiwaniach, ciotka Magdalena już przebierała nóżkami i dopytywała ciągle, czy D. już na świecie, bo ona ma prezent, ale dopiero po urodzeniu! Mój detektywistyczny umysł od razu wydedukował, o co chodzi. A gdy po narodzinach małej dopytywała o szczegółowe dane, byłam na 100% pewna. I tak oto takie cudo zawisło za jej sprawą w naszym miętowo-szaro-różowym pokoiku:




No czyż nie jest piękna?

Metryczka od SmallDesign, gdybyście byli zainteresowani. Mają też inne wzory, wiem, bo u nich pierwszych widziałam ten pomysł. Metryczki robią się powoli bardzo popularne (jak chyba wszystko, co ładne, a związane z dziećmi), więc na Dawandzie czy Pakamerze znajdziecie tego sporo.

My z naszej jesteśmy niezwykle zadowoleni, zwłaszcza że idealnie wpasowuje się kolorystycznie i stylistycznie! A już niedługo na pewno pochwalimy się, jak prezentuje się na ścianie, ale najpierw muszę Wam opowiedzieć po kolei o innych Trochę Fajnych Rzeczach, które z nią sąsiadują.




You Might Also Like

0 komentarze

Fejvorki

Fejsik

Insta

Instagram