Ty, który chcesz pomóc

02:49




Jeśli przychodzisz, by siać zamęt, nie przychodź.

Jeśli przychodzisz, by mnie oceniać, nie przychodź.

Jeśli przychodzisz, by dyktować swoje warunki, nie przychodź.

Jeśli przychodzisz, by mówić mi, co mam robić, nie przychodź.

Jeśli przychodzisz, by porównywać mnie z innymi, nie przychodź.

Jeśli przychodzisz, by naprawiać błędy, które sama popełniłaś jako matka, nie przychodź.

Jeśli przychodzisz, bo uważasz, że Ci się to należy, nie przychodź.




Przyjdź, jeśli niesiesz spokój.

Przyjdź, jeśli chcesz wysłuchać i zrozumieć.

Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną celebrować cud narodzin. Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną poznawać nowego człowieka.

Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną uczyć się jego potrzeb i być na nie otwarta.

Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną ustąpić miejsca nowemu.

Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną zachwycać się jego niewypowiedzianym geniuszem.

Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną towarzyszyć mu w odkrywaniu świata.

Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną wspierać go i otaczać mądrą opieką.

Przyjdź, jeśli chcesz wraz ze mną uczyć się od niego i stawać się lepszą.




Przyjdź, znajdę dla Ciebie odpowiedni kawałek miejsca, z którego będziesz dobrze widzieć.

Przyjdź, znajdę dla Ciebie rolę, w której rozbłysną wszystkie twoje talenty.

Przyjdź, jeśli pozwolisz, wesprę się na Twojej obecności, by rosnąć w siłę jako matka.




To moje dziecko. Jestem za nie odpowiedzialna, dlatego chcę określić zasady, na jakich przyjmuję cie do naszego świata. Masz prawo się ze mną nie zgadzać, ale oczekuję, że uszanujesz moją wolę. To, czego stajesz się częścią, jest dla mnie niezwykle wyjątkowe, dlatego będę tego chronić i strzec ponad wszystko. To moja nowa rola. Najważniejsza rola. I to jest mój czas. Rozliczę się z niego przed moim dzieckiem, gdy stanie przede mną gotowe do dorosłej drogi.

You Might Also Like

0 komentarze

Fejvorki

Fejsik

Insta

Instagram